Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 12. Bölüm izle

Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 12. Bölüm izle

Loading...
Etiketler: ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

40 YorumBoys Over Flowers Türkçe Düblaj 12. Bölüm izle için

  1. Canan dedi ki:

    Gerçekten coook güzel jiihiijii

  2. yağmurrrr dedi ki:

    çok güzel ya saçma diyenler bence bu filmden anlam çıkaramamışlar…….

  3. manolya dedi ki:

    çok saçmaaaaa

  4. yaman akar dedi ki:

    bu dizinin en güzel bölümü bu bölümden sonra dizide enerji biraz düşük ve saçma

  5. tuba dedi ki:

    bayıldım tek kelımeyle muhtesem cok sevdım ozellıkle le mın ho cok yakısıklı kendısıyle tanısmak ısterdım eger sansım olsa cok tatlı yaa seker sey senı n en buyuk hayranınım super basarılarının devamını dılerım le mın ho kendıne ıyı bak muck muck

  6. nesibe dedi ki:

    süperrr bir dizi

  7. Aleyna{F4} dedi ki:

    Arkadaşlar kusura bakmayın ama F4 ümü kimseye yar etmem …………. Lütven yan gözle bakmayın

  8. didemmm dedi ki:

    süper bir dizi harika yaa muhteşem bir dizi yapmışlarr f4 de bayılıyoyorum yaa ne güzel arkadaşlar ya jan di yi bile koruyorlar kıskandım ya f4 yakışıklıları başka dizide oynatsınlar

  9. korecan dedi ki:

    south korea saranghae

  10. buse dedi ki:

    ben kucuklugumden berı boys over dızılerı ızlıom ve hala daha ızlemekten bıkmadım sızınde ızlemenızı tavsıye edıom ıyı seyırler

  11. esra dedi ki:

    bence bu filimi herkez izlemeli cok güzel bir filim kacırmayı ben bu filimi 3kez izledim şimdide 4. oluyo

  12. Yaren dedi ki:

    İlk izlediğim kore dizisi.Yapımcılarına teşekkür ederim.Bu dizi sayesinde korecan oldum.Hatırlıyorum daha önceden koreden nefret ediyodum…

    • Aytac dedi ki:

      Salam sanki icimden gecenleri yazmisan bu arada benimde ilk filmimdi bundan sonra playfull kisse baxdim ve kore filmlerini cox sevdim tesekkur ederim keski azerbaycandan koreyaya gede bilsem

  13. gizemli dedi ki:

    keşke bande onları dövsemmm…

  14. elisa cann dedi ki:

    bu kız ne ayak ya kaç bölüm oldu anca jun pyo gu nun degerini anca anladı 11 böüm sonra ayrıca onu bırakırsa mal mal işte derim:)

    • buket dedi ki:

      kızım sen manyakmısın bir film we sen bu durumu çook büyütmüşsün ama bi yandan haklısın onu kabul ediyorum ama ona mal demen içn zorr olucak we aynaya bak hee canım unutma gerçekler acıdır… ya düştügümüz hale bak ya nasıl bi durumdayız kimlerle ugraşıyorum

  15. BOF dedi ki:

    cok güzel bi diziii hayranınım senin yaa yerim sizi çok tatlılar .d.d.d.d

  16. Fuu Çok güzell bir dizi bitmesinnnn ayrıca o 3 kızın saçını başını yolucammmm yha onlara neyse !!! bu arada fazla izlediğimden bu gün rüyamda ben jan di oldum ve jun pyo gu ile çıkıodum rüyası bile muhtesem ötesii :)

  17. ??????????? dedi ki:

    very very beautiful than turkei movies.kores boys very handsome

  18. hayran dedi ki:

    bunlarda bir küsüyor bir barışıyor bir öpüşüyor bir ayrılıyolar

  19. hayran dedi ki:

    offff türkçe dublaj değil bazı yerleri bari al yazı olsaymış ne dediklerini anlamıyorum lütfen düzeltin

  20. Meltem dedi ki:

    arkadaşlar dublaj iğrenç bebek sesi gibi jan di nin sesi o jan di yi kaçıranın sesi de iğrenç ama normal sesleri çok güzel alt yazı izleyin .

  21. Bayan Min Ho dedi ki:

    Niye bu kadar mükemmeller anlamiyorum yeruuum sizi sapşikleer

  22. Melike dedi ki:

    Harika Ya Kuzenim Sayesinde Bende BAĞIMLI OLdum Diziye :D :D Çok Beğendim Keşke Devamı oLsaydı .. :) :)

  23. sevgi dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  24. sedef dedi ki:

    evet güzel bir dizi

  25. effy dedi ki:

    bazı yerlerde seslendrme sorunu var.

  26. sudemeleğim -gülşah- dedi ki:

    ohaa 2.sezonu muvar?

  27. tutku dedi ki:

    ya 2. sezon yok mu ????

  28. nil dedi ki:

    arkadaslar bazen turkçe dublaj gidio yabancı konusuolar bi bilginiz varsa yazı lutfen…size de oluyomu? yazınnn…

  29. deniz dedi ki:

    boys over flovers çok güzel ben kim hyun joong un hayranıyım <3 :)

  30. ece kuş dedi ki:

    bu flim cok güzel ama bem 16, bölümü izlemedim lütfen türkçe dublsj yu tube den

  31. emre dedi ki:

    13. bölüm çıkalı 1 hafta olcak daha 13. bölüm yok cok yavaşlar ama ben izledim türkce dublaj 13. bölümü you tubeden

    • ismuyuadmin dedi ki:

      Boys over flowers dizisinin türkçe dublajlarını yaban çiçeği ismi ile burada korediziizle kore fan sitemizden izleyebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler.

  32. Merve dedi ki:

    12.bölümden sonrası yok mu arkadaşlar.

    • ismuyuadmin dedi ki:

      Merhaba merve boys over flowers türkçe ismi ile yaban çiçeği dizisinin türkçe dublajları çıktıkca hemen güncelliyoruz. Bu hafta boys over flowers 12. bölüm çıkacak. İyi seyirler dileriz.

  33. ayşe dedi ki:

    çoook güzel bir film çok seviyorumm

  34. gül dedi ki:

    çok güzel bir bölümdü:)

Aleyna{F4} için yorum yazın


reklamı kapat (x)