Playful Kiss 7.Bölüm izle

Playful Kiss 7.Bölüm izle

Loading...
Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

87 YorumPlayful Kiss 7.Bölüm izle için

  1. MÖSYO DİDE dedi ki:

    Yaw Oh Ha Ni yetti ya wallaha çocuk pas vermiyor bu sülük gibi yağıştı bırakmıyor tamam sev de annah ya o yemek seçme sahnesi o kadar mı vıcık olur dskljg bu diziyi 3. izleyişim felan yıllardır biliyorum Oh Ha Ni artık vıcık geldi bu bölüm walla

  2. sanane dedi ki:

    bu dizi her hali ile süper bence oh ha ni biraz daha tepki verebilirmiş kız çok sulu göz ama dizi cok iyi bence diğeri KİSS ME dizisini de izleyin tavsiye ederim

  3. bela.. dedi ki:

    arkadaşlar şu oh ha ni’nin avizeye vurduğu kısımlar felan yok dizide onu ayriyetten mi ziliycez??? bilen varsa söyleyebilirmi bi de nerden izliyicez???

  4. esin dedi ki:

    Şu kızın kendini ezdirmesinden ve salak davranmasından sıkıldım artık. Yeminle diziyi izleyesim gelmiyor.

  5. Buse Seren dedi ki:

    Ben dizilerde bile bu kadar aptal bir kız görmemiştim hiç gerçekten de. Diziden soğuttu yemin ederim başrol olacak bide, rolü biraz daha asi olmalıydı zor dayanıyorum izlemicem artık.

  6. jhjh dedi ki:

    ohanının beak sn jo işte neyse onun peşinden koşması hoşuma gitmedi ve yeni gelen o sürtük kızdanda nefret ettim oöööööğğğğğğğğğ kuscam glba o kızı düşündükçe kusmam geliyr

  7. Eylül dedi ki:

    Ben sadece ilk beş bölümü beğendim. O ha ni nin sürekli yapışıp sülük gibi çocuğun peşinde dolaşması hoşuma gitmiyor. Eğer kore dizisi izleyecekseniz BOys over flowers i izleyin.

  8. kardelen dedi ki:

    ya filim çok güzel çocuk biraz acımasız ama çak tatlı kızı hem öpüyor hemde hiç birşey olmamış gibi davranıyo ama kız çok tatlı

  9. gorkem dedi ki:

    adam çok acımasız

  10. ece dedi ki:

    çok güzel yaa bayıldım

  11. taylor dedi ki:

    ben bu filme aşık oldum.

  12. Lee minhom dedi ki:

    Arkadaşlar eğer kim hyung joong hayraniysaniz tek onun dizilerini izlemeyin bende minozum ama her Kore dizisini ixliyorum artik önceden 3 ay boyunca hep Lee min honun dizilerini izledim 3 dizisini izledim bofu 2 senedir izliyordum heirs ve city hunter bunları bitirdikten sonra tekrar tekrar izledim bi diziyi3 ggünde bitirdim eee tabi derslerde düştüğüsabaha kadar izliodum ödevlerimi sabah yapıyordum hala ayniyim ama başka dizilerde ixleyim on yargili olmayın ben mesela bu diziyi izlemeyi düşünmuyordum ama youtubedan videolarina baktım ixlmk istedim ve pişman olmadım bu yüz sen başka dizilerde jzleyin Lee minhonun bu 3 dizisini şiddetle tavsiye ederim Sakin aşık olmayın boftq ve city hunterda çok yakışıklı :)) bu arada kim hyung joongda çok yakışıklı ya kıza artik aci cektirmesindde sevgili olsunlar ya :(

  13. ipek dedi ki:

    Bazenleri gerçekten de Baek Seung Jo’nun saçlarını yolasım geliyo.Bazenleri gardını indirip tatlı oluyo ama Ha Ni’ye yaptığı şeyler de bence haddini kesinlikle aştı.

  14. ceren dedi ki:

    benim bu diziyi 2 defa izleyişim ve hiç sıkılmıyorum bu dizide insanı çeken bişeyler var gerçekten keske hıc bıtmeseydı

  15. ceren dedi ki:

    bu diziye bayılıyorum ya

  16. bu nedir dedi ki:

    Kaç bölümdür aynı bir olaylar gelişemedi ya

  17. Korecan dedi ki:

    Dizi cok guzel Kore dizileride oyle:) Ayrilma yerinde cok agladim ya:(

  18. KHJLMH dedi ki:

    Ya, bu Seung Jo beni rahatsız etmeye başladı.

  19. özlem dedi ki:

    Dizi güzelde, başroldeki kızı niye böyle salak yapmışlar ki?Haline çok üzülüyorum ya oğlanın peşinde perişan oldu zavallıcık :(

  20. adsız melek dedi ki:

    ya arkadaşlar admın adı kim hyun joong ne diye 5 dk da bir adamın filimdeki adını söylüyosunuz evet çok yakışıklı hatta bir numaralı hayranıyım ona tatlı deyince çok sinirleniyorum bu arada mutlaka bof uda izleyin(boys over flowers(yaban çiçeği) muhteşem bir dizi oppam o filimdede başrolde ve tüm kızlar onu seviyor ama bu sefer 4 kişiler hepside çok yakışıklı oppamın adı Kim Hyun-joong hepsi birbirinde yakışıklı ama oppam bir başka mutlaka şarkılarınıda dinleyin oppamın:)
    iyi günler dileriz….

  21. zeynepppp dedi ki:

    Çooooooook güzel :-) :-) :-) :-D

  22. kore yi seviyorum dedi ki:

    bende koreye gittim 2013 te yaz gunu le min ho park shin hye ve kim huyng joon la da çok fotoraf cekindim ve onlarla arkadaşım koreliler insana okadarmı cok ısındırtıyolar ve bu filmin kişileriylede ilk izledigim film boys ower flowers izledm tavsiye ederim ve de the heirs bunuda mutlaka izleyin….

  23. tanya dedi ki:

    seni seviyorum
    bean seung lo

  24. alev dedi ki:

    arkadaşlar ben üniversiteyi korede okudum gerçekten harika ve koreliler türklere karsı çok saygılı çok seviyorlar onun için hiç sıkıntı çekmedim ve bof taki ile playful kiss teki bütün oyuncuları yakından gördüm hepsiyle ayrı ayrı fotoğrafım var ama yakından ve makyajsız o kadar tatlı olmasalar da tatlılar seviyorum onları gelmenizi tavsiye ediyorum koreye onlar çok iyi insanlar ve çok tatlılar♥♥♥

    • YONCA dedi ki:

      vayy alev ben de köreye gitmek istiyorum kore de üniversite okumak zor mu yani türk üniversitesi var mı?

  25. Sevde dedi ki:

    Yaa kızı gördükçe ben “utanıyorum”

  26. hecer dedi ki:

    basqa seyrasini da verin

  27. kimhyunjoongesra dedi ki:

    beak jo seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum herşeyimsen şebeğimsin ama keşke bu dizide bu kadar odun olsana ama ben seni herhalinle seviyorumm şebeğimm benim

  28. irem dedi ki:

    ıyy beak seung jo gerçekten uyuz ama çok yakışıklı
    iyi de ha ni de güzel biraz saçma olmuş dizi ama yine de harikaa

  29. yeşim dedi ki:

    Güzel dizi devam etsinler

  30. kim hyun jong dedi ki:

    aşkımsın kim hyun jong bayılıyorum sana bu da çok güzel bir dizi <3 korelilerin hepsine bayılıyorum lee min ho da aşkımmmmmmsınnnnnnnnnnnnnn aşığım ulen size<3

  31. irem arslan dedi ki:

    oh ani dururken o cadalozu seçmesi tam bir saçmalık ama yinede film güzel bayıldım

  32. tuana dedi ki:

    Ben hayatta bir erkeğin peşinden boyle kosmam ve erkek bana bu kadar hakaret etiyse

  33. O-o oh ha ni dedi ki:

    insanın ölesi geliyor gerçekten. ya niye o kızı seçer anlamıyorum oh ha ni dururken :D

  34. Şevval dedi ki:

    Arkadaşlar bu dizi kaç yaş artı biliyor musunuz bilen lütfen cevaplasın

  35. Kim Hyun Joong dedi ki:

    arkadaslar hayranım olduğunuz için teşekkür ederim ama ben evliyim ve 2 tanede çocugum var.

  36. eyüp dedi ki:

    valla ha güzel ha beyenen ler tamnmam yazsın amnk

  37. evin dedi ki:

    beak jo sana hayranim seniseviyorum ve seni görsem hemen sana hayran kalırım ama bence oh an ni tam şanslıyken seni kaybediyor
    ama sen onla hep dalga geçtiğin
    için kız utanıyor. ben sen ve oh an niyi yakıştırıyorum. annende çokkk güzel bir kadın ona hak veriyorum oh an ni konusunda sen oh an niye bence aşıksın her yerden beli oluyor canım
    sana minnetarımmm canım bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  38. elif dedi ki:

    Çok güzeldi ben bille ağladım :)

  39. Eda Nur dedi ki:

    bayıldım mükemmel ;)

  40. :( dedi ki:

    ay valla dayanamadım bölümün yarısında yazıyorum sonu nasıl olur bilmem ama oh ha ni nin bukadar gurursuz olması beni resmen çıldırtıyo okadar hakarete rağmen pes artık

    • dedi ki:

      Sen eger erkeksen bunu anlayamazsın.
      Sen eger kızsan hiç aşık olmamışsın.
      O kız askinin pesinden gidiyor. Bu duyguya gurursuzluk diyemezsin.

  41. zehra dedi ki:

    ikinci izleyişim ama hiç bıkmıyom başka dizilere başlıyom ama yine hep bu diziye geri dönüyom

  42. tuana dedi ki:

    bence playfull kıss çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim

  43. kore dedi ki:

    Bana kore dizisi öneri aşklarım bof/playful kiss/one momo three dad/vampire heaven/sweet18 hariç

  44. violetta dedi ki:

    The heirs ,personel taste ,bof ,city hunter dışında yada buna benzer diziler önerirmisiniz lütfen?Ayrıca lee min hoo gerçekten çok yakışıklı.

    • Lee mın ho asktır dedi ki:

      aa aynen bende onlara bayılıyorum ve lee mın hoyu seviyorm. bu kadar benzerlik olamaz dimi. üstelik sadece saydıklarını sviyorum. -,- tanıssakmı ne :ddd

  45. violetta dedi ki:

    Le min hoo’nun oynadığı dizilere örnek verirmisiniz?

  46. saarah dedi ki:

    ya donuyo izleyemiom nolur ozet gecin .

  47. buse dedi ki:

    Size boys over flowersi oneriyorum hem.kim hyung jong var hemde le min hoo var yabi hayran olanlar varsa ikisininde birlikte oynadigi bir kore dizisi
    :))) ben hic bikmadan 10 kez izledim :))))))))

  48. zeyno dedi ki:

    cok güzel di dugusaldi agla dim su kore dizi leri süper vallah bagiliyor süper

  49. NAZLI dedi ki:

    olduk bu bolümü izlerken

  50. NAZLI dedi ki:

    cok dogru soyluyorsunuz izleyene kadar olduk

  51. sevcan dedi ki:

    diziyi izlerken ben bile utanıyorum resmen ve bu diziyi 2. izleyişim neden bukadar kısa dizi çekiyolarki çok güzel bi dizi ve kim hyun joong çok yakışıklı yaaa

  52. Ecem dedi ki:

    Ah be sadece bir kelime söyleyecektin “Gitme!” Diyecektin çok mu gördün!!!birbir!!!

  53. geum jandi dedi ki:

    cıty hunteri önerebilirim çok güzel bir dizi

  54. buse dedi ki:

    çok iyi ya ağzım kulaklarımda izliyorum :D

  55. koredizihayranı dedi ki:

    bayıldım harika bi dizi kore dizilerine yeni başladım hepsini zilemek istiyorum

  56. diziisteyen kiz dedi ki:

    Bof ye ve playful kiss e benzeyen diziler onerbilirmisinIz

  57. nehir dedi ki:

    çok güzel bayıldım yaaa.

  58. gizem dedi ki:

    çok güzel bir dizi bayıldımmmm……!

  59. oh ha ni dedi ki:

    Ayy dizim çok güzel olmuş :)

    • E.k. dedi ki:

      Oh ha ni ne zamandan beri türkçe konuşabilirim milletin azından hakkında şakada olsa böyle kelimeler jullanma

  60. ayça dedi ki:

    çok güzel bir flim yaa :)

  61. eda dedi ki:

    çok güzel

  62. irem dedi ki:

    çok güzel ama 7.bölüm duruyor ve çok zor açılıyor diğer bölümler böyle değildi :(

Yorum Yazın


reklamı kapat (x)