Vampire Knight 1. Bölüm izle

Vampire Knight 1. Bölüm izle

Etiketler: , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

15 YorumVampire Knight 1. Bölüm izle için

  1. derya diyor ki:

    bence diabolikten daha güzelllllll

  2. Asude diyor ki:

    Yani bilemedim diabolik lovers benim favorim yani kısaca herşeyim ama bu da güzel gibi ama diabolik lovers daha güzel bilenleriniz vardır :) :3

  3. sasusaku diyor ki:

    Benim en sevdiğim anime naruto ondan sonr da diabolik lowers merak ettim whampire kinght acaba güzel mi

  4. ceren diyor ki:

    bilemedim diabolik lovers diye bi vampir animesi daha izlemiştim onda daha çok heycanlandım zaten benim favorim diabolik lovers bilenler vardır o animeyi ben bağımlısıyım mesala buna kıyasla favori animemin yanında cücüü gibi kaldı sanki :9 ama fena deil

    • Maria diyor ki:

      aynen ya , diabolik lover ın 3. sezonu gelsin artık -_- Ay bide ordaki vampirler daha tatlı *-*

      • gasai yuno diyor ki:

        Bence kırmızı saçlı olan süper ya kızın ilk gördüğüm varya bayıldım ona bence ona aşık oldum gerçektende vampirim ama.

  5. öyles,ne biri diyor ki:

    bence o kadarda güzel değil karar veremiyorum bazı anları güzel bazı anlalrı çirkin oluyo ben fazla sevmedim

  6. Mika Chan diyor ki:

    bu animenin mangaslnl okumustum animezini izlemeli miyim bilmiyorum yani neler olacaglnl biliyorum hic heycanll olmuyo

  7. kaname kuran diyor ki:

    Mühteşem yaa çook güzel.

  8. kaname kuran diyor ki:

    Bilemiyorum…Bu animeyi daha önce hiçç izlemedim doğrusu ama gerçektende çok havalı… :D

  9. sillyminam diyor ki:

    vaov süper bu filmee bayılyorm yaaa süperrrrrrrrrrrr

  10. kore fan diyor ki:

    gerçekten çok güzel hiç düşünmeden izleyin animeler çok tatlııııııııı

  11. Yuuki-Sama diyor ki:

    Çok güzel bir anime, izlemek isteyenler hiç düşünmeden izlesinler…

Yorum Yazın


reklamı kapat (x)