Yaban Çiçeği 12. Bölüm izle

Yaban Çiçeği 12. Bölüm izle

Loading...
Etiketler: , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

50 YorumYaban Çiçeği 12. Bölüm izle için

  1. irem dedi ki:

    ben hayatımda böyle bir dizi görmedin nerdeyse 3 kişiye tavsiye ettim her bir günde 4 bölüm bitiroyor ve bu diziyi baştan beri 3. izleyişim çooooooooooooooooooooooook güzel harikadan daha üstün bir kelime varmı? muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :) :) :)

  2. nkghf dedi ki:

    yaa şarkıyı bir türlü bulamadım arkadaşlar hani şu karli bolum
    lutfen yorum…

  3. Shipper OTP dedi ki:

    Jun Pyo ve Jandi`yi çoook shipliyorum. Mükemmeller !!! Ahh Jandi yerinde olmak isterdim…

  4. cankız dedi ki:

    Abi valla Çooook güzel ve ssssüpeeeerrrr ir film abi .Resmen aşık oldum .Beğenmedim diyenleri felçli ona göre .Devamını beklerim

  5. selma dedi ki:

    çok güzel bir film emeği geçen herkese teşekkürler… ve le min hoo sen çok tatlısın…

  6. hasan dedi ki:

    berbat

  7. kim sang sude dedi ki:

    süper KİM SANG BUM KİM SANG BUM KİM SANG BUM KİM SANG BUM aaaşşşşşşşşkkkııııımmm sen olmasan bu dizinin hali ne olur balım seni çok seviyorum odamın duvarları hep senin posterlerinle dolu senii çççoookkkk seviyorum benim canı oppam =)=)=)=)=)

  8. k. sena dedi ki:

    sıla diyor ki=arkadaşlar diziyi bilgisayarıma indirmeden izliyorum. Yani internetten acil cevap yazın bana paralımıııııııııı eğer öyleyse babam beni öldürecek.Zaten interneti ödevlerim için aldı eve yandım ben
    cevap= tatlım du dizi paralı değil ücretsiz istediğin zaman izleyebilirsin

  9. gamze dedi ki:

    paralı değil merak etme için rahat olsun

  10. sıla dedi ki:

    arkadaşlar diziyi bilgisayarıma indirmeden izliyorum. Yani internetten acil cevap yazın bana paralımıııııııııı eğer öyleyse babam beni öldürecek.Zaten interneti ödevlerim için aldı eve yandım ben

  11. sıla dedi ki:

    Arkadaşlar bu siteden diziyi izliyorum bayıldım yaban çiçeğine ama babam beni öldürecek.İnternetten dizi izlemek paralı fatura kabarık gelsin yandın sen diyor bana korkudan diziyi yarım bıraktım devamını izleyemiyorum.Acil yardım edin bana internetten Güney Kore dizilerini izlemek paralımı fatura yüksek gelirse babam beni mahfeder.

  12. çilem dedi ki:

    süper filim ya

  13. çilem dedi ki:

    ya bu filimde çalan şarkının adı ne kızın ustunde sandalye kırlmıştı

  14. selina dedi ki:

    çok güzel ya

  15. hümeyra dedi ki:

    muhteşem yönetmenini tebrik ederim bu arada korelilerin bu kadar yakışıklı olduğunu bilmiyordum

  16. elif dedi ki:

    ayyyyyyynennnnnnnnnnnnnnnnn

  17. meryem dedi ki:

    ben bu diziyi cok seviyorum keske bu dizi devam etse c4 icin canimi bile veririm bu diziyi sevmeyyen aptal olmali herkese tavsiye ederim candikumda cok guzel bir kiz

  18. nesrin dedi ki:

    merak etme, kurtulacağız, herşey yoluna girecek, ben seni koruyacağım.
    yaağ arkadaş niye bu dizi bitti yaaa. offfffff çok güzel bu dizi. ha bir de arkadaşlar boys over flower ın bi şarkısı var dinleyin -Love U, HOWL- yazın çıkar ve çevirisini unutmayın. çok romantik. ah MİN HO ahhh

  19. yağmur dedi ki:

    bu dizinin hangi gün olduklarını bilen varmı

  20. ezgi dedi ki:

    yaaaaaaaaaaaaaaaaa jun pyooo hastasıyım nolur janid ve f4 bda bir filimde oynatn aşk komedi kıskanclık olsun lütdfen………..

  21. semanur dedi ki:

    bu film yüzünen piskolojim bozuldu koreye onları görmek için ailemden kaçıcam mektubu hazırlıyımde çantamı alıp paralrla çıkıp gidim diyorum vallahi ben bu filiiimi en az her bölümünü 4 kere izledim kafayı harbiden hepsine bozdum bu arada le min ho korede 1. kim huyung jong 2. kim bum 3. kim jong ise 4. olmak üzere korenin en güzel erkekleri seçilmiş arkadaşlar hepinize iyi seyirler herkese tavsiye edeiyorum bide nail shop paris filiminide azıcık bid eona benzeyen bir film var onu bilen bn msj atsın lütfen aynı drum oluyo her 2 filimdede adını yazın lütfen herkesi slm lıyorum iyi seyirler arkadaşlar k.i.b. :)

    • dilan dedi ki:

      İNANILMAZ GÜZEL ÇOK BEGENDİm BİRİ BANA BÖYLE AŞIK OLSA KEŞKE SALAK KIZ KIYMETİNİ BİLMİYOR APTALLLLLL

  22. yeliz dedi ki:

    çok güzel her gün başa alıp alıp izliyom bukadar güzel bir dizi yoktur heralde

  23. Ç4 dedi ki:

    Ben bu diziyi cook seviyorum yha. Bu arada ben bu diziyi telefonumdan izlemek istiyorum ama video oynatilamiyor yaziyo . Neden acaba bileniniz var mi???? Ç4’e bayiliyoruuuuuuuuumm hastayim size

  24. Ebru dedi ki:

    Ewet beyza çok haklısın :)

  25. lara dedi ki:

    justın bieberden yakışıklısın lee min ho muck hayranım

  26. lara dedi ki:

    seni seviyorum limin ho hayranım sana odam senin resmin le kaplı kitaplık bile çok yakışıklısın

  27. lara dedi ki:

    lee min ho o kız çok salak keşke o kız yerine ben olsam

  28. lee min ho dedi ki:

    İNANILMAZ GÜZEL ÇOK BEGENDİ BİRİ BANA BÖYLE AŞIK OLSA KEŞKE SALAK KIZ KIYMETİNİ BİLMİYOR APTALLLLLL

  29. irem dedi ki:

    ya bu dizide Japonya konuşulmasa daha iyi olur ama bu diziyi çok seviyorum<3

  30. ilknur dedi ki:

    b bu diziyi çok seviyom lee min ho ve c4 çokkkkkkkkkkk seviyom kim so eun la go hye seviyom

  31. Bieber Fever dedi ki:

    Lee Min Ho Aşkım seni yerim. Ç4 süper. Güneşi Beklerken de buna özenmiş. Ama bu filim yani Kim Bum da çok tatlı.

  32. çok bilmiş dedi ki:

    gerçek aşk ancak bu kadar güzel anlatılabilir

  33. güler dedi ki:

    Lee min ho ya bayılıyorum

  34. Jum pyo dedi ki:

    Jum pyo seni seviyorumm :D

  35. jumpyo hastası dedi ki:

    arkadaşım dediğin inanmamıştım bukadar güzel olduğuna şimdi ise herkese tavsiye ediyorum

  36. melek dedi ki:

    harika ve sürükleyeci bir film çokkkkkkkk beğendimmmmmmmm

  37. fatoş dedi ki:

    coooooooooooooooooooook güzel

  38. müge pürtül dedi ki:

    SÜPERRRR BİR FİLMMMMMM

  39. betul dedi ki:

    güzel bir dizi ama bugün nedense 12.bölüm türkçe değil

  40. mavi dedi ki:

    süperr bir dizi ellerinize saglık

  41. seyirci dedi ki:

    bu film süper

  42. khan the jhon dedi ki:

    cokkk güzel bir film

Yorum Yazın


reklamı kapat (x)